Partnera Yardım Masası Hizmetleri
Oracle iş uygulamalarının kurulumundan sonra son kullanıcı desteğinden, ek geliştirmelere, eğitimden uyarlamalara kadar her türlü desteğinin verilmesi Partnera Yardım Masası Hizmetleri ekibin sorumluluğundadır.
Teknik ve fonksiyonel danışmanlar ve veri tabanı yöneticilerinden oluşan bu ekip, dünyanın herhangi bir yerindeki Oracle iş uygulamaları kullanıcısı şirketine hizmet verebilir durumdadır.
Talep takip sistemi Jira üzerinden toplanan talepler, çözüme kavuşturulur ve düzenli olarak Partnera Yardım Masası Hizmetleri müşterilerine raporlanır. Partnera Yardım Masası Hizmetleri ekibi her ay onlarca müşterinin binlerce talebini çözmektedir.
+ Oracle e-Business Suite desteği
+ Oracle Bulut İş Uygulamaları Desteği (Environment Management)
+ 7/24 Veri Tabanı Yönetim Hizmetleri Desteği