Partnera Mobil
İş Uygulamalarının, şirket lokasyonu dışında çalışan tüm kullanıcıların ve üst düzey yöneticiler tarafından da kullanılabilmesi amacıyla Partnera İş Uygulamalarının mobil platforma taşınması konusunda da öncülük etmekteyiz. Bu alanda hem iç kullanıcıya hem de dış kullanıcıya yönelik uygulamalar geliştirerek ya da mevcut uygulamalara uyarlanmasına destek vererek iş uygulamalarının kullanım alanlarını artırmaktayız.
Partnera Mobil Uygulama ile; iç süreçlerinizde verimliliği ve kaliteyi arttırabilirsiniz. Kurumunuza özel tasarım yapılabilirsiniz.
Mobil Uygulamada Neler Yapıyoruz?
-
Kim, Kimdir?
-
Bekleyen Onaylar
-
İzin Takibi
-
Personel Masraf Girişleri
-
Müşteri İsteği
-
Personel Servis Takibi
-
Bugün Doğanlar
-
Yardım Masası
-
Olay Bildirimi
-
Önemli Telefonlar
-
Anketler
-
Yemek Listesi
-
Bizden Haberler
-
Uygulama Bilgileri vb.
olup firmanıza özel ve farklı süreçler için yeni fonksiyonlar ekleyebiliriz.