İnsan Kaynakları Politikamız
PARTNERA'nın İnsan Kaynakları Politikası, şirketin ilke, hedef ve stratejileri doğrultusunda, uzun süreli bir çalışma birlikteliği geliştirebilecek, kişisel özellikleri ve mesleki nitelikleri olan, müşteri odaklı, proaktif, dinamik, analitik, topluma karşı sorumlu ve etik değerlerle hareket eden insan kaynağını PARTNERA bünyesine katmaktır. Ayrıca şirketin insan gücünün en verimli şekilde değerlendirilmesini sağlamak için başarıyı esas alan küresel insan kaynakları uygulamalarını yürütmektir.
Kurulduğu günden beri, tüm PARTNERA yöneticileri ve danışmanları, her türlü ilişkilerinde ve işlerinde PARTNERA'nın temel değerlerini gözeterek çalışmaktadır. Tüm çalışanlar; müşteri odaklılık, takım ruhu, dürüstlük, şeffaflık, sorumluluk, yaratıcılık, pozitif yaklaşım, tutarlılık, esneklik, takım ruhu, dürüstlük, şeffaflık, sorumluluk ve etik anlayışı gözeterek çalışmaktadır. PARTNERA, sürekli artan bir verimlilikle yönetilmesini destekleyen organizasyon yapısıyla, kişisel becerileri arttıran, profesyonelliği geliştiren, fırsat eşitliği yaratan bir çalışma ortamı sunmaktadır.
PARTNERA, kurumsal gelişimini sürekli kılabilmek için, bilgili, deneyimli ve alanında uzman olan çalışanlarının gelişimini desteklemekte; bu özellikleri geliştirmek adına yetenek yönetimi ve eğitim faaliyetlerini sürdürmektedir.
PARTNERA İnsan Kaynakları Birimi'nin amacı, hızla gelişen ERP sektöründe çalışanlarına sunduğu olanaklarla ve gösterdiği yaklaşımla PARTNERA'nın ''Tercih Edilen İşveren'' konumunu sürekli kılmaktır.